Returnering af udstyr

Det er vigtigt, at du returnerer alt udstyr fra Kviknet til vores lager. Lageret skanner din pakke ved modtagelsen. Så snart de har gennemgået udstyret, får du refunderet alle betalinger og udgifter. Normal behandlingstid er cirka 14 dage.

Sådan returnerer du din router til Kviknet

Når du har opsagt dit abonnement hos Kviknet, skal du returnere din router, strømforsyning, adapter og tilhørende kabler til os. Udstyret skal returneres senest 14 dage efter, at du har opsagt dit abonnement på internet fra Kviknet.

Send dit udstyr til følgende adresse:

Kviknet ApS
Industrivej 50
9600 Aars

Køb pakkelabel til returnering af dit udstyr

Det er en god idé at sende din router og alt andet udstyr som forsikret pakke. På den måde har du selv en kvittering. Hos Kviknet kan du købe en pakkelabel fra GLS til returnering af dit udstyr.

Køb din GLS pakkelabel her: https://retur.pakkelabels.dk/kviknet

Klargør din router til returnering

Din router skal returneres i samme stand, som den blev modtaget. Sørg for at aftørre din router og alt medfølgende udstyr, inden du pakker det hele ned i en solid papkasse, som er beregnet til forsendelse med fragtmand. Det er vigtigt, at du husker at sende alle kabler med tilbage.

Fakturering af router og udstyr, som ikke er sendt retur

Kviknet istandsætter og genbruger routere og udstyr så vidt, det er muligt. Derfor bliver du opkrævet, hvis dit udstyret ikke returneres rettidigt. Mangler der dele af udstyret ved returnering vil Kviknet opkræve erstatning for disse. Det fremkommer af din ordrebekræftelse, hvilken router og hvilket tilbehør, du har lånt af Kviknet.