Vi har svaret på de oftest stillede spørgsmål her, men hvis du ikke finder svar på dit spørgsmål, er du naturligvis velkommen til at ringe eller skrive til os.

På grund af fusionen mellem Eniig og SE er der i disse dage langt over 100.000 kunder, der skifter internetudbyder - og en del af disse kunder skifter til Kviknet. Det har medført et ekstraordinært pres på både Kviknets og Eniigs kundeservice.

Vi arbejder i døgndrift på at besvare alle henvendelser, og kunder, der er offline, prioriteres først.

For at holde svartiden på alle henvendelser så lav som muligt, har vi lukket for indgående telefonopkald.

Hvis du er offline, kan du med fordel fejlmelde din forbindelse gennem vores kontaktformular - vi besvarer mails hele dagen, også i weekenden.

kundeservice@kviknet.dk
We aim to respond to all e-mails within 24 hours.

Kviknet.dk ApS
Niels Bohrs Allé 185
5220 Odense SØ
Denmark
CVR: 35466924